Jak zapakować przesyłkę, kiedy prowadzisz sklep internetowy? 

0

Zamierasz lub dopiero zacząłeś prowadzić własny biznes w postaci sklepu internetowego? Jest to zdecydowanie bardzo dobry ruch, bowiem coraz więcej osób robi zakupy w internecie i z roku na rok ten rynek będzie się coraz bardziej powiększał. Warto zatem zawczasu zająć swoje miejsce i rozpocząć zdobywanie klientów. Musisz jednak pamiętać o jednej, ale za to bardzo ważnej rzeczy, czyli właściwym zapakowaniu produktów, które wysyłasz do klientów. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na to, w jaki sposób jeszcze lepiej zabezpieczyć paczkę, aby na pewno nic się nie uszkodziło w transporcie.

Jak często dochodzi do uszkodzenia?

W zasadzie tutaj wszystko zależy od poziomu zapakowania wysyłanych przedmiotów. Szczególnie w przypadku, kiedy mamy na myśli przesyłki międzynarodowe należy dobrze je zapakować, bowiem one mają do pokonania znacznie dłuższą drogę, niż takie, które wysyłamy między miastami w Polsce.

Przy szklanych przedmiotach doskonale będzie sprawdzała się folia bąbelkowa, jak również odpowiedni karton, aby nic nie poruszało się w środku. Warto jest wybrać zawsze nieco większe pudełko i w środku dodatkowo ułożyć wokół przedmiotu gazety, czy też specjalne wkładki styropianowe lub gąbkę. Warto zadbać o to, aby karton był naprawdę sztywny, gdyż to również zwiększa szansę wysyłanej paczki. W taki sposób postępujemy również z innymi delikatnymi przedmiotami.

Jeśli zaś chodzi o rzeczy, które są mniej podatne na uszkodzenia i raczej niewielkich rozmiarów, to sprawdzi się tutaj doskonale koperta bąbelkowa. Doskonale zabezpiecza takie przedmioty jak zegarki, które zazwyczaj mają jeszcze swoje opakowanie.

Dlaczego to jest takie ważne?

Przede wszystkim klienci będą mieli pretensje do Ciebie, jeśli paczka będzie uszkodzona. Niestety, tak to właśnie wygląda w praktyce, bowiem musisz zawsze zadbać, aby wszystko dotarło w idealnym stanie. Oczywiście, nieraz jest to wina po stronie nieostrożnych kurierów, którzy niewłaściwie obchodzą się z paczkami, aczkolwiek wielu przypadkach towar jest po prostu źle zapakowany.

Tutaj nie należy oszczędzać, bowiem dobre opinie klientów oznaczają jeszcze więcej zamówień i poleceń, a to dla Ciebie na pewno jest bardzo ważna sprawa, więc nie zapominaj o tym. Prowadząc sklep internetowy jesteś również oceniany pod kątem tego, jak się zachowasz, kiedy towar zostanie podczas transportu uszkodzony. Wtedy należy niezwłocznie wysłać klientowi sprawną rzecz, za którą zapłacił, a resztę wyjaśniać np. z firmą kurierską.

Share.

About Author