12 stycznia w Urzędzie Gminy i Miasta w Węglińcu zorganizowano spotkanie organizacyjne drugiej już edycji imprezy pn. „Jagodowe Lato”. Na spotkaniu zdecydowano, że władze gminy dofinansują ruszowską imprezę w kwocie 50.000 zł.
Organizatorzy zostali poinformowani o innych imprezach plenerowych odbywających się w gminie, jednocześnie ustalając wstępne daty „Jagodowego Lata” na 15-16 lipca lub 29-30 lipca, ostateczna data zostanie wyznaczona po konsultacjach z organizatorami pozostałych imprez w gminie a także wójtami i burmistrzami innych gmin zaproszonych do uczestnictwa w imprezie.
Podczas zebrania zostały uzgodnione najważniejsze sprawy organizacyjne. Uzgodniono terminy na przygotowanie propozycji programowych, sugestii programu artystycznego, uzgodnienia listy sponsorów oraz pozostałych kwestii organizacyjnych. Pani Jadwiga Kuternozińska została wyznaczona do odpowiedzialności za część kulinarną imprezy. Zostaną podjęte również mediacje z OSP Ruszów w sprawie możliwości skorelowania organizacji Jagodowego Lata z Sikawą wzorem poprzedniego roku. Mówiono równiez przygotowaniu na kolejne spotkanie propozycji imprez towarzyszących. Istotnym elementem była deklaracja ze strony Burmistrza o możliwości zwiększenie dofinansowania dla Jagodowego Lata ze środków komunalnych, artumentując znaczenie imprezy w promocji gminy Węgliniec.